Wednesday, June 18, 2014

KOMFEK – welcome to wonderland


Selles peaaegu uues Pärnus kohvikus olen ma nüüd kaks korda käinud.  Fantastiline koht. Sisekujundus ja idee on ikka üle prahi. Ma armusin kohe ära kui uksest sisse astusin. Seal võiks elada. Terrassi peal saab kingad laua alla poetada ja pehmetel patjadel põõnata. 
Nende terrass on omaette vaatamisväärsus, Pärnus elanuna ei olnud mul sellisest siseõuest aimugi. 
Üks sõber ütles kunagi, et kui ma oleksin muinasjutust, siis ma oleksin kindlasti Alice Imedemaalt. Selleks mulle seal ehk nii palju meeldibki.
See on ka üks nendest kohtadest, mis peab Pärnus olema. Ühest sellisest piisab täiesti. Mulle hirmsal kombel meeldivad tassikoogid ja need on neil suurepärased. Loodan, et varsti, kui neil esmased kiired ajad möödas on, leiavad nad Imedemaa tassikookide retseptide sest veel mõne, mida pakkuda.
Üks tõrvatilk on seal muidugi ka, aga see on jälle puhtalt minu probleem. Nimelt, ma olen töötanud makrooniparadiisis ja kui ma kuskil mujal juhtun neid uudishimust proovima, siis ma pettun peaaegu alati. Ma olen alati öelnud, et riisipuder lõhega ei ole sushi, küpsis vahukoorega ei ole tiramisu ja pehme mandliküpsis kreemiga ei ole makroon.
Makroon on midagi enamat ja minu jaoks on see omaette teadus.  Samas Imedemaal ongi kõik asjad isemoodi ja ehk ma ei tohiks niimoodi hurjutada.

Aga „Komfek“-is pakutakse päris süüa ka. Ja mulle teeb head meelt, et see on kõik nii värviline, maitsev, ilus ja kõik muud head sõnad on. Mulle meeldib, kui toitu tehakse nendest toorainetest millega enamus ei viitsi kodus mässata. Perenaised tulevad ise varavalges tööle ja hakkavad keetma ja küpsetama, jällegi üks suur suur pluss. 


Kui pidu on lõppend, siis ballile koos
Kuningannad ja Alice, kõik siirdume hoos.
Las klaasides sädeleb tint ja siirup
Või midagi veel, mis maitseb kui viiruk. 

 Minge kindlasti:)

Pagariäri-Kingipood-Kohvik KOMFEK
Kuninga 24
Pärnu

1 comment:

  1. Käisime ka avamispäeval Kerstiga seal uudistamas aga pidime kõvasti pettuma. Tavalise pakitee eest küsiti hingehinda, mett kahjuks polnud päeva jooksul suudetud muretseda, samuti valitses letil suhteline tühjus ning tassikook meid ei vaimustanud. Küll aga meeldis meile interjöör, mis tõesti jäi silma. Eks peab uuesti minema ja vaatama, kas esmamulje saab muudetud!

    ReplyDelete