Sunday, June 22, 2014

Vegan Restoran V


Jällegi üks neid kohti, kuhu ma koguaeg olen tahtnud minna, aga kuhu on väga raske lauda saada.

Eile õhtul see siis lõpuks õnnestus.
Pisike ja väga hubane, nagu nad ka ise enda kohta ütlevad. Seal on sees 20 + kohta. Inimesed istuvad üksteisele kõik väga lähestikku, aga see
ei häiri. Täiuslik valgus ja värvigamma.
Sisekujundus on neil väga minulik, 10 punkti.
Eelroaks tellisin nende imelised kurgirullid india pähkli-porgandi-tšillikreemiga (4,70). Nii nii maitsvad. Kuna mul oli kõht hirmus tühi ja ma olin nende burgeri kohta kuulnud ainult kiidusõnu, siis sõingi teiseks käiguks Peedi-kikerherneburgeri ahjuköögiviljadega (5,80). Taaskord tõesti maitsev. Mul sai kõht nii täis, et ehkki ma olin mõtetes juba tellinud ka mõne hea koogi, otsustasin ringi. Ja ehk ongi hea, et ma ei hakanud tellima, sest mu sõbranna sõi šokolaadikooki ja see ei pannud mütsi loopima. Oli hästi kuiv. Aga ilmselt ta pidigi selline olema.
Long story short, toit ja sisekujundus olid mulle meelejärgi.
Nüüd jõuame teeninduse juurde. Tuletan meelde, et seal oli 20+ kohta ja kogu selle külaliste "massi" peale oli tervelt 3 või kui ma ei eksi siis 4 teenindajat. Ma ei saaks öelda, et see liiga personaalne teenindus oli.
Mu kaaslane on mee vastu allergiline, ikka nii allergiline, et ta lämbub ära kui kuskil tilgake mett on... ja me kumbki pole vegani spetsialistid, kuigi oleks pidanud ennast enne kurssi viima.
Küsimuse peale, kas šokolaadikoogi sees on mett, lihtsalt, et olla ikka täiesti kindel, saime vastuseks ninatarga selgituse kuidas nad on vegan restoran ja põhimõtteliselt tundsime me ennast nagu viimased debiilikud, et me ei mõelnud seda küsimust enne läbi. Mulle ei meeldi sellised olukorrad. Ma võin ju selle teenindaja meelest debiilik olla, et ma söön liha ja ei ole une pealt taimetoitlaste põhitõdedega kursis, aga üks hea teenindaja ei pane oma klienti sellisesse olukorda.

Restoran V on hästi pisike, nii et kõik, mis ruumis toimub jääb hästi silma. Mulle on alati meeldinud kui baaris uriseb blender või jääpurustaja, see käib kõik asja juurde. Aga mulle ei meeldi, kui teenindajad omavahel jutustavad ja leti peale musti nõusid korjavad, selle asemel, et need kohe nõudepessu viia.
Ja veel ei meeldi mulle, kui ma palun midagi juurde, siis laua juures tehakse tore nägu, aga leti taga pööritatakse silmi. Teenindajad ise ei pane seda tähele, aga külalised vahivad alati ringi ja kõik sellised asjad jäävad silma.
Ma ei taha tegelikult liiga teha, see neiu, kes meid teenindas, oli tegelikult päris asjalik ja tundis tooteid hästi.
Üks asi häiris mind veel väga. Mulle ei meeldi, kui teenindajatel või ükskõik millisel muul ka tänaval vastujalutaval naisterahval on riiete all teist värvi rinnahoidjad ja siis need traksid on kuidagi silmatorkavalt lohakalt ripakil. Aga see on puhtalt mu isiklik traagika.
Ma lähen sinna kindlasti veel ja veel. Miku tassikoogid tundusid väga ahvatlevad:) Neil on pisike terrass ka, kus sooja ilmaga mõnusasti aega veeta.
Ma soovitaksin sinna minna paljudel kokkadel, kes arvavad, et restoranimenüüsse ei ole vaja taimetoitu panna või kes veel endiselt arvavad, et taimetoit on riis juurviljadega. Minge ja avastage uusi ja väga häid maitseid. Ja kõik lihasõbrad, kes arvavad, et seal saab ainult "muru" ja see ei ole normaalne toit, minge ja te üllatute.

Vegan restoran V
Rataskaevu 12, Tallinn

1 comment:

  1. Minul olid bürgeri juurde lisatud köögiviljad ahjus üsna ära kuivatatud ehk siis ilmselt olid nad seal oma aega ikka väga kaua oodanud, kotlet oli hea, aga saia osas ootaks tegelikult loovamat lähenemist kui lihtne valge nisu kukkel.

    ReplyDelete