Monday, October 27, 2014

Suzani restoran



Vihmane ja kummaline esmaspäev. Mõnikord on selline tunne, et ei teagi kas nutta või naerda. Tavaliselt peab siis kindlasti midagi head sööma ja kuna mul tuli ema külla oli vaja restoranitee jalge alla võtta. Sellise ilmaga väga kaugele jalutada ei taha ja kuidagi võluväel tuli mul Suzani restoran meelde. Ma polnud seal kunagi käinud, kuigi see on mu kodule nii lähedal. Alles hiljuti keegi (kes ma ei suuda meenutada) soovitas seda kohta, aitäh soovituse eest:) Uksest sisse astudes tabate pikema sammuga kohe põrandal olevaid panniandameid, aga et daamid pikkade sammudega ei marsi, siis rohkem seda juhtuda ei tohiks. Uksele tuldi ilusti vastu ja aidati mantlid riidepuule ja lauda juhatati ka. Nagu päris:)

Tellisime alustuseks kahepeale Idamaiste suupistete valiku (9€), mis koosnes hummusest, babaganušist ja suzmast. Palju ilusaid sõnu:) Jäägu see teile koduseks ülesandeks, aga need olid tõeliselt head, eriti peediga. Olen igasugused hummuselised enda jaoks suhteliselt hilja avastanud, aga parem hilja kui mitte kunagi. Selle eest pean tänama oma tervisliku toitumise gurust sõbrannat Ingerit.

Kuna õhtu oli juba hiline, siis palusime teiseks käiguks salatid, kummagi eest seitse raha. Mina kanamaksa ja sinihallitusjuustuga ning ema veisekeelega. Mõlemad olid tõeliselt head. Paljudes kohtades on alatasa salatile unustatud kastet lisada, Suzanis õnneks  mitte. Magusa mekiga kanamaks sobis sinihallitusjuustuga suurepäraselt.
Õhtu kõige nõrgemad olid veisekeele salati juures olnud väikesed siniseks keedetud vutimunad, aga kuidas Sa ikka päris kindel oled, et munad toored pole, kui keedad neid pisikesi õrnusi nii igaksjuhuks veel paar minutit.

Kuigi mul oli kõht juba täis ei saanud ma ju magusast loobuda. Suzanis on klaasvitriinis koogid, läksin igaksjuhuks lähemalt vaatama, sest mul ei olnud õrna aimugi misasi on tšaktšak...Teenindaja preili tuli lahkesti näitama ja seletama, siin on pahlava, siin korvikesed, siin tšaktšak ja siis siin on tort. Küsimuse peale, mis tordiga tegu sain vastuse, et seda pole. Selguse mõttes küsisin, et aga siin ju on või ma näen valesti. Poleks pidanud küsima, sest hoolimata sellest, et isegi kui silmad ei peta, tuleb kuulmist usaldada. Võib-olla need olid plastikust ja ainult vaatamiseks. Kui nii, siis väga osavad koopiad . Tellisin naiivses usus vana hea ja tuntud pahlava ja nautisin seda võist õnnistust teega. Mis sa ikka õhtul muud sööd:) Tavalise õhtu kohta oli seda toitu ikka palju, aga uskumatult hea oli olla. Õige toit järelikult.

Olen terve õhtu mõelnud, et mis muusika seal mängis, ent ma ei suuda meenutada, kas seal üldse muusika mängis. Lõpuks polegi vahet, sest mul oli seal hea olla igaljuhul. Menüü on seal päris pikk ja ma oleks soovinud sealt veel nii mõndagi proovida. Tuleb tagasi minna. Kindlapeale. 


Suzani Restoran "Sinu uus armastus"
Gonsiori 10, Tallinn 


Rõõmsat meelt sügishallusesse!
T

No comments:

Post a Comment