Monday, April 23, 2012

Laulasmaa spa ja restoran


Nädalat paar tagasi võtsime keset nädalat aja maha ja sõitsime Laulasmaa spa-sse. Põski paitav meretuul ja männimets on mulle alati head teinud. Jalutasime mitu tundi mere ääres, kui kellelegi on arusaamatu, kas jalutuskäiguks peab tingimata Laulasmaale sõitma, siis jah, peab. Pirital ei teki sellist vabastavat tunnet ka kolmesaja tunnise jalutuskäiguga. Minu jaoks on meri nii oluline, ja ma olen nii tänulik, et olen just sündinud mereäärses Pärnus. Ma ei kujuta ette, kui mu vanemad oleksid kuskil Kesk-Eestis elanud, ma arvan, et ma oleksin õnnetu inimene.

Nii, aga tulen nüüd tagasi meie Laulasmaa juurde. Ühesõnaga peale jalutamist käisime sealses nn.saunakeskuses. Ja teate, ma olin meeldivalt üllatunud. Ehkki basseinid ei olnud midagi ahhetama panevat, siis saunadega jäime me väga rahule. Õues asuv 100 kraadine puuküttega saun, oli meie lemmik ja pärast oli mõnus välibasseini sulpsatada. Aurusaunas oli ka parajalt auru, mitte nagu enamustes kohtades, kus auru tuleb mööda sauna taga ajada ja tihti jääb mulje, et kodus keevate kartulite kohal toimetades on see ka tugevam.
 Pärast jalutuskäiku ja saunatamist oli meil loomulikult kõht tühi. Ja ma pean juba ette ütlema, et restorani minnes olin ma ehk veidi üleolev ja kartsin, et sealt midagi head ei tule. Pidin aga oma sõnu sööma. Juba restorani ustest sisse astudes muutus kõik 180 kraadi...Sisekujundus oli täpselt nagu peab, mõnusalt suured lauad, kaunis lauakate, lilled, küünlad, just kõik see, miks mulle restoranis meeldib. Valgus oli lihtsalt nii võimatult täiuslik ja muusika nii parajaks timmitud, et see tundus meile uskumatu.
Minul kõht nii tühi ei olnudki ja nii tellisime ühe eelroa, Soolasiia tartari krõbesaial heeringamarja-hapukoorekastmega (8,50 EUR)Hea soolane suutäis ja kui oleks olnud isu viina võtta, siis see oleks olnud suurepärane viinakõrvane:)

Pearoogadeks tellisime Kohafilee võise lillkapsa risoto ja murulaugukastmega (12 EUR) ja Lõhe. Kahjuks ei mäleta lõheprae täpset nimetust ja hinda, aga ma arvan, et ta jäi sinna kohaga samale tasemele. Jällegi suurepärane maitsete kooslus ning hõrk kala. Teenindaja soovitatud valge ja punane vein sobitusid suurepäraselt.

Vahepeal tahaksin kiita suurepärast teenindust. Ausaltöeldes liikusid mu kulmud ikka täiesti kukla taha kui neiu lauda tuli. Kui viisakas, kui sõbralik, kui tähelepanelik, kui sundimatu. Need on hea teenindaja omadused.Ja see kas on kaasa antud või mitte. Kes oleks osanud arvata, et seal mändide all nii hea teenindus peitub. Kui Teil on kõrini Tallinna ülitähtsatest teenindajatest, keda pigem segate ja alati liiga vähe jootraha jätate, siis sõitke Laulasmaale. Õhtu lõpetasime marjatee ja õuna-leivapuru koogiga. Kook ise oli ehk selle söömaaja kõige nõrgem taldrikutäis, aga seal kõrval olev kibuvitsajäätis, niitis meid taaskord jalust. Peab tunnistama, jäätiseid ja sorbeesid on Eesti toidukohad üha rohkem hakanud ise meisterdama ja see on ainult tervitatav.
Jäime Laulasmaa spa restoraniga üliväga rahule ja läheme sinna kindlasti veel.Angelica Udekülli hooajaline ja parajalt pikk menüü on hea ja usaldusväärne. Meeldis ka see, et menüüst leidis palju kalatoite, sest lõppude lõpuks elame me ju mereriigis.
Ööseks me sinna ilmselt enam jääda ei soovi, sest voodi oli tohutult ebamugav. Kangete selgadega tegime kiire ujulatiiru ja hommik võttis kohe uued värvid. Võib-olla meile lihtsalt sattus maja kõige halvem voodi. Hommikusöök oli Harju keskmine ja nii ka teenindaja, kes ei näinud ega kuulnud, kui buffet laualt midagi maha kukkus või tühjaks oli saanud. Seekord ei lasknud ma sellel end häirida ja nautisime kuuma teega vaadet merele. Aeg seiskus sel päikeselisel hommikul....


No comments:

Post a Comment