Monday, August 25, 2014

Restoran Raimond-taaskohtumine

Lubasin, et tulen varsti tagasi. Nüüd, mõned nädalad tagasi siis lõpuks jõudsingi.  Õnneks ei ole emotsioonid ja maitsed veel tuhmunud. 
Sõitsin ühel õhtul lihtsalt niisama Pärnusse. Teinekord tuleb selline Pärnu igatsus, seal on nii mõnus lihtsalt ringi jalutada. Kohale jõudes oli kindel plaan "Raimondit" ka külastada. Hakkasin juba varakult helistama, et õhtuks lauda broneerida, kuid kahjuks ei võtnud keegi telefoni. Mul tuli juba trots sisse ja mõtlesin okei....lähen lihtsalt kohale...Läksingi, koos Lilyga. Täpselt 1 laud oli terrassil veel vaba-õnneks. Ma ei tea kuidas ma oma hetkelises naiivsuses olin unustanud, et suvises Pärnus on ükskõik kuhu keeruline lauda saada.
Ilus administraatori preili juhatas meid kiirelt lauda ja ulatas menüü, kuid joogitellimust ta võtta ei saanud või ei tohtinud, selle asemel lubas teenindaja saata. Saatiski, kuid ta jõudis alles 15  minuti pärast. 
Iseenesest poleks sellest midagi olnud, kui ta oleks saabunud koos mu joogiga, kui administraatori preili oleks olnud nii kena ja selle kelnerile edastanud. Aga okei, ootasin pärast veel 10 minutit ja sain oma prosecco klaasi kätte. Isegi Lilye toodi juua-küsimata. Seal polegi väga hull oodata, vaatad merd ja päikest ja kuud ja ongi jälle hästi. Ainus mis mind häirib, on sponsorite logodega kinnimakstud terrassimööbel. Ma saan aru miks seda tehakse, aga seal on see kuidagi imelik. 
Kõigepealt toodi karulauguvõi ja maja oma leiba. No see oli lihtsalt fantastiline. Eriti linaseemne üllitis. 
Enne eelrooga jõudis lauda ka peakoka tervitusena astelpaju vaht. Magushapu vaht oli paljulubav algus.
Eelroaks tellisin Siia 9€ (Värske kurk/ kodujuust/ roheline õun/ leib/siiamari). See oli tõeliselt maitsev. 
Ma olen väga väga suur kala sõber ja ei ole just liiga palju kohti, kus ma julgeksin mõlemaks käiguks kala süüa, niiet minu kala õhtusöök on juba iseenesest suur samm ja kompliment.
Vahetult enne teist käiku saabus väikeses potikeses kurgi sorbee. Olen söönud kõikvõimalikke sorbeesid õllest-rabarberi ja tšillini, aga see oli esmakordne. Tõeliselt värskendav ja mahe, eriti sellisel kuumal suvepäeval. Mulle meeldiks selline hommikusöögiks.
Pearoaks palusin Kala hommikusest püügist 17€ (Värske kartul/ maapirnipüree/ astelpajukaste). Härra peakokk tuli seda isiklikult serveerima, ma ei näinud, et ta mujal lauas oleks käinud, niiet mul oli saba rõngas:) Minu meelest on see nii ilus, kui kokad köögist välja tulevad. See näitab, et nad on oma toidus ja oskustes täiesti kindlad ning nad hoolivad sellest, et Sa oled sinna sööma tulnud. Aitäh selle eest! Kala oli täpselt nii õige kui üldse olla sai. Nahk parajalt krõbe, liha mahlane ja maitsekas. Ausalt, ma olin üllatunud. Ainus, mida võiks ette heita ja ilmselt on see ka ainult minu probleem, kuid portsjonid on ehk liiga suured ja taldrikul oli lõpp-kokkuvõttes liiga palju maitseid. Aga samas võib sellest aru saada, sest on palju inimesi, kes leiavad, et restoranis on alati liiga väikesed ja liiga kallid toidud. Igaljuhul, minu meelest te võiksite neid natuke väiksemaks teha, siis mahuks desserti ka sööma;) 
Seekord jäigi proovimata, selle asemel limpsasin ühe klaasikese amarettot. 
Tahaksin väga väga kiita mind teenindanud noormeest. Selle kohta võiks täpselt öelda, et alguses ei saa vedama, pärast ei saa pidama. Suurepärane teenindus, suurepärased toote kirjeldused ja teadmised. Seda ei kohta just liiga tihti.    
Raimondi juures terrassil on veel üks suur pluss peale mere ja kuu ja päikese. Seal tohib õnneks suitsetada ainult ühes terrassi nurgas ja süüa seal ei saa. 
Mul on hea meel, et mu esimene külaskäik sai teise veel parema emotsiooni osaliseks. 
Ma loodan, et see restoran jääb sama heaks või veel paremaks ka edaspidi.  

PS: kui ma oleksin kokk, siis ma tahaksin teie juurde õpilaseks tulla, kuidas kõik käigud täpselt õigel ajal ja mitte minutitki hiljem lauda jõuavad. 
  
Maitsed on mälestused. Ma tulen jälle:) 



No comments:

Post a Comment