Thursday, April 26, 2012

Gusto

Käisime täna Gustos, täpselt Balti jaama taga. Gusto on väike aga tubli.
Asun kohe toitude juurde. Tellisime Reimoga mõlemad koorese lõhesupi (2,50 Eur). See on nii tavaline, et soovime sama toitu, teinekord emb-kumb valib midagi muud, aga täna oli tõesti lõhesupi isu ja kumbki oma valikut muuta ei soovinud. Supp oli hea ja lihtne, selles peituski võlu. Sisekujundus on seal ka nii lihtne, mina muidugi oleks laudade peale värskeid lilli pannud, aga akendest sisse piiluv päike korvas lilled.


Pearoaks tellisin mina Osso bucco (7 Eur), kes ei tea, siis see on vana Itaalia talumehe roog veisekoodist. Härrasmehele saabus Tallekotlett (7 Eur), tegelikult oli neid kotlette lausa kaks. Lisandid tuli Gustos ise juurde valida ja nende hinnad olid 1,50-2 Euro kanti. Taaskord rõõmustasime maitsva toidu üle. Minu lemmik tallekotlett on Sfääris, aga kõik ei peagi ühesugused olema ja Gusto oma oli ka tõeliselt hea ja hoopis teiste maitsenüanssidega. Issand ja Te lihtsalt ei kujuta ette kui head oliivid tallekotleti kõrval olid. Täitsa päris oliivid, ilma äädika ja õli maitseta. Kahju, et neid poest ei saa, aga perenaine lubas midagi välja mõelda.
Desserti me täna süüa ei jaksanudki ja ega iga päev saa ka kooki vitsutada. Selle asemel jõime tassikesed teed meega. Ja jälle ma kilkasin suurest rõõmust - kui ilusad punased tassid. Aitäh, et Te ei ole läinud nende nõmedate reklaamtassidega lihtsamat teed.
Hinna ja kvaliteedi suhe oli nii väga paigas.
Kõrvallauas istusid omanikud, kui ma poleks see nädal "Terevisiooni" kokanurka jälginud, ega ma siis polekski teadnud, kes Gusto perenaine on. See oli hea teadmine, sest kui omanikud ise platsis on, annab see ikka täiesti teise meki kogu asjale. Minu jaoks on see oluline.
Teenindus oli ka väga hea, vabalt võiks mõelda, et neiu oli peretütar, aga kui ei olnudki, siis selline ühtne tunne jäi küll.
Väiksemat sorti koerad on sinna samuti oodatud. Ma küll ei märganud üheski nurgas lastetooli, ilmselt see ikka kuskil oli, aga lapsed on sinna kindlasti oodatud. See tundub täpselt selline koht, kus pannakse lapsele kokku just selline roog nagu isu parasjagu on ja köögis koostisaineid leidub.

Minu teravad kõrvad kuulsid, et homme pakutakse seal merekarpe. Ei ole ju mõtet neid koguaeg menüüs hoida, kui teinekord pole neid võimalik hankida ja kliendid pettuma peavad. Taaskord põhjus, miks mulle Gustos meeldib.
Menüü on hooajaline, parajalt pikk ja pakutakse vaid värsket.
Mina soovitan küll Gustosse minna, võtta klaasike veini, nautida head toitu, jutustada pererahvaga ja lihtsalt tunda ennast hästi.
Hea koht ehk tähtpäevade pidamiseks.
Meie läheme kindlasti tagasi, sest ühekorraga ju kõike proovida ei jõua.

WC kollane kraanikauss oli ka armas:)

Restoran Gusto
Kopli 2c, Tallinn
tel: 53 042 484
gusto@gusto.ee
www.gusto.ee


No comments:

Post a Comment