Friday, May 11, 2012

Lime Lounge Pärnus

Kirjutan taas üle pika aja....Imelik lugu selle blogiga. Enne käisime pea igapäev mõnes toidukohas söömas kuid peale blogi alustamist hakkasin nagu kiuste kodus rohkem süüa tegema. Mis iseenesest on positiivne, mulle meeldib väga süüa teha. Tegelikult oleme ikka vahepeal kohvikutes/restoranides ka käinud, aga pole kuidagi midagi kirjutada olnud.

Käisime kolmapäeval minu kodulinnas Pärnus kontserdil ja kuna kõhud olid pika päeva järel tühjad, otsustasime minna minu kunagisse töökohta-Lime Lounge´i. Selline väike ja armas koht, kuhu kõiki alati naerulsui oodatakse. Suur pluss on see, et omanikud ise toimetavad leti taga ja jällegi on asjal teine nägu. Polnud seal päris ammu käinud. Pean ütlema, et mu ootused olid väga kõrged, sest Lime on ikka olnud koht, mis oskab üllatada. Ma ei hakka täna vanu aegu taga heietama ja kirjutan sellest, kuidas asjad kolmapäeval olid.

Alustuseks tellisin ruttu ühe Mojito, avasin sellega suvehooaja. Oma vanas headuses oli see imeline, parajalt alkoholi, parajalt münti, kõike täpselt nii nagu peab.
Reimo tellis alustuseks vee ja Lõhe carpaccio (7 eur). Tema meelest oli lõhe natuke liiga maitsetu ja kohati jääs. Minu maitsemeeled oleksid ka sellelt eelroalt natuke rohkem oodanud. Lisandiks olnud ruccola salat oli üle hulga aja tõeliselt hea. Tugevad ja maitsvad lehed.
Mina tellisin tallemaksa, mida kroonisid röstitud köögiviljad, kartulipüree ja punaseveini-rosmariini kaste (7 eur). Üks mehine suutäis peab ütlema. Maks meeldis meile mõlemale, see oli tõeliselt hõrk ja pehme.


Peale carpacciot saabus Reimole veel taipärane supp (3 eur). Reimo on väga suur tai köögi austaja ja vürtsikad toidud on ikka täiesti tema tassike teed. Supp talle maitseelamust ei pakkunud. Mulle see supp iseenesest meeldib, aga seekord nõustun Reimoga, supi sees olnud nuudlid olid liiga pehmed ja muutsid üldmulje sogaseks. Kana tükid ei olnud ka konkreetsed vaid hakitud liha puru ja nii oligi juba algusest peale see supp hukule määratud.
Desserti me seekord süüa ei jõudnud, sest ema ootas meid koogi ja teega samuti külla, aga Pärnu suvi on ees ja kindlasti läheme sinna kokteilitama. Ei teagi, mis seekord valesti oli, võib-olla kuu seis.

Soovitan kõikidel, kes seal veel käinud pole, koht oma silmaga üle vaadata. Suveõhtutel on seal kuum:)

Limes on veel kihvt punane wc, ei tea mis teema mul nendega on. Tegelikult on rõõmustav, et ka sellele ruumile mõeldakse ja ei minda lihtsamat valge plaadi teed.



Lime Lounge
Hommiku 17, Pärnu
www.limelounge.ee
Tel: 44 92 190
limelounge@limelounge.ee

No comments:

Post a Comment