Wednesday, May 30, 2012

Butterfly Lounge-Liblikad Sinu kõhus



See Butterfly Lounge on üks ülimalt vahva koht. Sinna võib minna ükskõik millal ja ükskõik mis puhul. Kas niisama lõunale, või sõbrannadega kokteilitama või nädalavahetusel pidutsema, või lihtsalt nende uut terrassi nautima. Kuigi uued ülipeened varjud on päris lahedad ja vihm voolab ka sealt hoopis teise süsteemiga, meeldis mulle vana terrass rohkem, sest siis paitas päike põski rohkem ja varjus sai ka olla. Aga samas, alati tuleb midagi uut pakkuda, ja see seda ka on.


Toidud on seal head, meie pole pidanud kunagi pettuma. No ja joogid - see on täielik kokteili paradiis. Ka kokteilide nimed ei ole lihtsalt niisama kirjutatud, lugege ja naeratus on garanteeritud. Mõnikord, kui meil on väsitav päev olnud, siis me lihtsalt lähemegi ja teeme ühed dringid enne magamaminekut ja ajame baarmanidega juttu. See on üks selline koht, kus teenindajad on kõik mehed ja nad on oma töös suurepärased. 

Buttefly Lounge on üks neid kohti, kuhu minnes mõtled, et miks teised nii ei võiks teha. Aga just see teebki ta omanäoliseks. Ja taaskord, kui omanikud ise leti taga on, siis ongi kord majas ja kõik täpselt nii nagu peab.

Kirjutan teile nüüd meie esmaspäevasest lõunast...

Mina sõin lõhesuppi krevettide ja sinimerekarpidega (5 eur).Kuidagi on sattunud, et igalpool ma söön suppi, aga mulle meeldivad supid. Ja menüü koostamisel ei tasuks suppe alahinnata. Reimo tellis omale butterfly burgeri (8 eur). Mõlemad toidud olid tõeliselt head, supis seisis lusikas püsti ja burger oli just see, mida peale pikka nädalavahetust enda kõhule pakkuda.

Mulle meeldib teinekord ka lõunal väike kokteil juua, aga rohkem tuleb selline isu siis, kui väljas juba ilmad soojemad on. Kuna ma olin nädalavahetusel küpsetanud rabarberikooki ja rabarberivaimustus ei olnud mul veel üle läinud, tellisin ühe väikese rabarberi martini (5 eur). Nagu ma juba ennist ütlesin, täielik paradiis. 
Kui te sinna veel sattunud pole, siis minge kindlasti.
Ainult et pühapäeviti nad puhkavad:)




Butterfly lounge
www.kokteilibaar.ee
Vana-Viru 13/Aia 4
Tel: +372 5690 3703

No comments:

Post a Comment