Monday, August 13, 2012

Bastioni aed

Reede õhtu ja hirmus magusa isu enne magama minekut...Bastioni aed tundus selleks mõnus koht olevat, me ei olnud sinna veel sattunud ja nii võtsime selle ette.
Olin eelnevalt menüüga tutvunud ja kindlaks teinud, et neil on mu kaaslase ühte lemmik magustoitu-beseerulli vaarikatega. Seega kõik oli paljulubav. Elav muusika ja puha.
Jõudsime kohale ja see aed mulle meeldis. Ilusad roosad lillepallid köitsid mind kohe. Idee on hea ja laval olnud aafriklannast laulja võttis mu päevased tuurid ikka mitme pügala võrra madalamaks.
Olgu kohe öeldud, et külastajaid palju ei olnud, umbes pooled lauad olid hõivatud, kuid teenindajaid see-eest teine samapalju kui kliente. No see oli küll väike liialdus, aga saate aru, mis ma mõtlen.
Kuna seal on lauateenindus, siis istusime lauda ja kohe tekkis silmside ka mitme kelneriga. Üks noormees kelle "platsi" peal me ilmselgelt istusime vuhises meist mitu korda mööda ja lõpuks ei tulnudki meie juurde, vaid jäi kahe neiuga lobisema. Ilmselgelt parem valik. Olime juba üsna kaua oodanud, kuni lõpuks mu kannatus katkes ja läksin leti juurde baarmaniga nõu pidama. Ta rääkis küllaltki kohmakalt meie emakeelt, kuid sai mu tellimusest aru, kannuke teed ja kaks beseerulli (kokku 12 eur). Vahepeal käis meie laua juures ka üks neiu, kes eemalt kortsutas kurameerivale kelnerile kulmu ja uuris mida me sooviksime. Kahjuks jäi ta hiljaks.
Tee tuli üllatavalt ruttu, arvestades muud. Kooki pidime päris kaua ootama, ja kui see siis lõpuks saabus, oli sedagi ainult üks, sest teenindajatel oli tekkinud keelebarjäär, või kuulmisbarjäär. Ma ei teagi. Ma ei tea kus minus tol õhtul see alandlikkus välja lõi, aga olin nõus oma koogi härrale loovutama ja ise üldse ilma olema. See muidugi talle ei sobinud ja neiul paluti väga kiiresti see teine kook ka tuua. Tuli see aga täpselt sama kaua  kui see esimene. Ja see kook ei olnud ka see, mis ta tegelikult olema peab. Ta oli täpselt selline nagu minu õnnetud katsetused beseerulli teha. Söödav, aga ei midagi erilist.
Ühesõnaga, mis ma oskan selle koha kohta öelda. Meie pettusime. Eelkõige teeninduses, mis oli täiesti allapoole igasugust arvestust. Ilmselt vanalinna turistide peal elavad kohad võivad endale sellist käitumist lubada, sest läbikäivaid inimesi jagub nii ehk naa. Kahju on sellest, et kohalikku klienti teist korda tagasi ei oodata ja et enne avamist teenindajatele korralikke koolitusi ei korraldata.


Bastioni aed
Viru tn 23, Tallinn
Tel: 666 0002 (vastab restoran Kaljase administraator)

No comments:

Post a Comment