Monday, September 17, 2012

Number 9


Number 9-sse minnes ei saa ma paratamatult üle kunagisest Vertigost. Ilmselt annab sellele palju juurde tõik, et sisekujunduses on kõik väga sarnane ja isegi menüüde kujundus meenutab Vertigo menüüsid. Olgu siia öeldud, et ma olin ikka väga suur Vertigo fänn tol ajal:)

Kui käisin 9-s talvel õhtusöögil, siis olime kaaslasega veidi pettunud. Joogid olid küll imehead, kuid toitude osas olime suhteliselt nõutud. Kuidagi mage oli kõik...Terve suve ei olnud ma sinna millegipärast sattunud, kuid nüüd avanes armsal kolmapäeval võimalus sõbrannaga Inese kontserti kuulata ja klaasike midagi head võtta. Vaade 9 restorani akendest on imeline.
Menüü oli sellel õhtul suhteliselt väike ja kuna meil suurt kõhutäidet vaja ei olnud, siis sõime kitsejuustusalatit. Väga maitsev oli. Magustoiduks võtsime šokolaadi fondanti ja no see oli lihtsalt vapustav. Ma ei mäleta kahjuks, mis jäätist nad sinna kõrvale pakkusid, kuid see oli väga hea-natuke hapukas ja sobis šokolaadiga suurepäraselt.
Maasika margarita oli neil ka hea, täpselt selline nagu peab.
Kes ei ole seal kunagi käinud, siis ei tasu mõelda, et koht on liiga uhke või kallis. Ei ole. Kõik leiavad sealt oma.
Number 9 teenindajad on imearmsad ja on just täpselt sellise näoga nagu nad teaksid Sind juba ammu. Meid teenindanud kelner oli sellel õhtul küll veidi hajevil ja pidime teda otsima kui soovisime midagi juurde, aga ju siis oli see kaunis Ines, kes meeste pilgud endale röövis:)
Tahaksin siinkohal kirjutada  ühest väikesest probleemist, mis mind tol õhtul painama jäi ja mille üle ma nüüd mõned päevad olen mõelnud.
Nimelt istus meist paar lauda eemal seltskond, kust ei puudunud lapsed. Ma pakun et nad olid sellised koolieelikud, või natuke vanemad. Otseloomulikult hakkas neil igav ja ka kõige põnevad pliiatsid ja värviraamatud ei paelunud neid kauaks. Mida siis lapsed tegid? Hakkasid tagaajamiselaadset mängu mängima laudade vahel. Uskuge mind, ma olen tolerantne ja mõistan, kui oluline on, et lapsed harjuksid restoranides-kohvikutes käima, aga see tähendab seda, et vanemad peaksid neid õpetama, kuidas sellistes kohtades käitutakse.
See on väga ebamugav olukord kõigi jaoks. Teenindajatel on raske minna kellegi teise lapsi kasvatama, teistel külalistel on ka veidi piinlik sellise asjaga tegeleda, samas kui sooviks lihtsalt rahulikult kontserti kuulata. Ma ei taha kõlada vinguvana, aga ma lihtsalt tahaksin, et lapsevanemad mõtleksid veidi, kas nende lapsed suudavad õhtul restoranis vastu pidada ja viksilt-viisakalt laua taga istuda.

"On aeg pilvedest alla tulla ja koju minna", ütles mu armas sõbranna, kui koju sättisime. Hoolimata krutskeid täis lastest oli see õhtu imeline ja 9-sse soovitan Teil minna igaljuhul.



Number 9
Rävala pst 4, Tallinn
Tel: 639 9399
web: number9.ee





No comments:

Post a Comment