Saturday, October 6, 2012

OKO Kaberneemes



Meri ja kõik sellega seonduv on mulle aegade algusest südamelähedane olnud. Sellepärast on ka rannakõrtsid -kohvikud-restoranid minu vaieldamatud lemmikud. Mere ääres lihtsalt on nii rahustav istuda ja "mere inimesed" on ka lihtsalt väga toredad. Elu tundub sellistel hetkel nii lihtne ja stressivaba.
OKO-sse sattusin ühel lõunatunnil koos suurepäraste veinispetsialistidega, mis tähendas seda, et OKO veinid said proovid ja need olid tõesti head valikud. Ja kui mul ei oleks sellel päeval rohkem kohustusi olnud, oleks võinudki nendega sinna kasvõi hommikuni jutustama jääda. Sest see on kohe selline koht, kust on raske lahkuda.
Eelroaks sõin marineeritud räimesid. Mulle maitses ja eriti meeldis serveering. Lapsepõlv tuli meelde, kui vanaisaga õhtuti doominot mängisime ja kilusid kartuliga karbist sõime. Mulle väga meedib, kui mõni söögikoht suudab minus taastada mõne vana mälestuse või  ammu-unustatud maitse.
Pearoaks sõin lõhe. Üldiselt ma küpsetatud lõhe kõige suurem sõber ei ole, aga usaldasin oma kaaslaseid, kes seda rooga väga väga soovitasid. Ning selles soovituses ei pidanud ma sekundikski pettuma. Lõhe oli lihtsalt suurepärane ja sulas suus.
Siin minu lõuna lõppes ja pidin linna tagasi kiirustama. Minu kaaslased aga tellisid veel erinevaid desserte ja need nägid välja ja maitsesid lihtsalt oivaliselt.
OKO teenindus oli ka sõbralik ja professionaalne.
Ma ise mõtlen, et sellise rannaäärse koha jaoks on OKO söögid ehk liiga peened ja merekaru tahaks peale tormist merd vast midagi lihtsamat, aga samas on sellised ilusti sätitud söögid meeldivad ja tavalist sööki võib kodus ka teha.




Restoran OKO

Punase laterna 1, Kaberneeme
Telefon (372) 5300 4440
e-post: oko@okoresto.ee

No comments:

Post a Comment